پارتیشن و اجزای آن

جمعه 17 شهريور 1396
11:43
eni

کلمه پارتیشن را تابحال بارها شنیده ایم اما شاید تعریف درست و کاملی از آن در ذهن نداشته باشیم. کلمه پارتیشن بندی در مواقعی که میخواهیم به یک تقسیم بندی اصولی اشاره کنیم به کار می رود. این کلمه همه جا و برای هر چیزی که نیاز به جداسازی داشته باشد به کار میرود . برای جداسازی فضا ، اداره ، سالن، هارد، پارچه و هر چیزی که نیاز به تقسیم شدن و اشاره به این موضوع داشته باشد.


کلمه پارتیشن را تابحال بارها شنیده ایم اما شاید تعریف درست و کاملی از آن در ذهن نداشته باشیم. کلمه پارتیشن بندی در مواقعی که میخواهیم به یک تقسیم بندی اصولی اشاره کنیم به کار می رود. این کلمه همه جا و برای هر چیزی که نیاز به جداسازی داشته باشد به کار میرود . برای جداسازی فضا ، اداره ، سالن، هارد، پارچه و هر چیزی که نیاز به تقسیم شدن و اشاره به این موضوع داشته باشد.

حال کار ما جدا سازی فضاهای داخلی و سالنی و پارتیشن بندی این فضاها با انواع پارتیشن است که قابلیت حمل دارد که در ادامه هر یک را برای شما توضیح خواهیم داد. نوعی تخته خشک که چگالی بین 650تا 800 داشته باشد را پارتیشن ام دی اف مینامیم . در تقسیم بندی پارتیشن میتوانیم به اقسام دوجداره و تک جداره اشاره کنیم... تفاوت اساسی این دو مدل در عایق بودنشان در برابر صدا و حرارت می باشد که در مقالات بعدی هم به طور کامل مزایا و معایب هریک شرح داده شده است .

نکته ی حائز اهمیت این است که پارتیشن های دو جداره در محل کارخانه و از ام دی اف 16 میل با لبه های pvc و با خاصیت ضد رطوبتیساخته میشوند اما مرحله ی نصب شیشه ها در محل انجام میشود چرا که هدف سازندگان و اجرا کنندگان تمیزی بین جداره ها و نصب پارتیشن ها و شیشه ها با نهایت کیفیت و تمیزی است.

کمی از پارتیشن تک جداره بدانیم...

پارتیشن تک جداره از قالب آلومینیوم تشکیل شده است که از ستون آلومینیوم ، رابط ستون آلومینیوم که همان قید نامیده میشود تشکیل شده است که بین این ستون ها با ام دی اف و شیشه پر میشود . علت پر کردن فضای بین ستون ها با شیشه ایجاد تنوع و سهولت در جابجایی پارتیشن است.

پارتیشن آلومینیومی چیست؟

وقتی برای پارتیشن از فریم آلومینیومی استفاده میکنیم آن را پارتیشن آلومینیومی می نامند.

که به دو مدل تکجداره و دوجداره تقسیم می شود.

تکجداره ها شامل 6 میل ، 16 میل ام دی اف و 16 میل لترون می شوند و دوجداره ها شامل 6 میل و 16 میل ام دی اف میشوند و هر دو مدل در بازار موجود هستند.

خصوصیات پارتیشن ها:

-وزن مخصوصی دارند و در ضخامت و ابعاد ام دی اف تولید می شوند.

-این قابلیت را دارند که رویشان کار شود و ظریف کاری هایی مانند سنباده زنی، منبت کاری و ماشین کاری را پشتیبانی می کنند.

-دارای سطح صاف و متراکم هستند.

-لبه های صاف دارند و خیلی راحت شکل میگیرند.

-دارای چگالی یکنواخت هستند.

-می توان روی آنها از انواع روکش استفاده کرد مانند روکش های چوبی، غیر چوبی و غیره...

-شباهت بسیار زیادی به چوب دارند و در عین حال ظریف و زیبا هستند.


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دکوراسیون و پارتیشن اداری
رنگ پارتیشن اداری
زیباترین پارتیشن اداری
ساخت پارتیشن اداری
شرکت های پارتیشن بندی اداری
شرکت پارتیشن اداری
طراحی پارتیشن اداری
طرح پارتیشن اداری
طرحهای پارتیشن اداری
عکس پارتیشن اداری
عکسهای پارتیشن اداری
فروش پارتيشن اداري
فروش پارتیشن اداری
فروش پارتیشن اداری دست دوم
فریم پارتیشن اداری
قيمت پارتيشن هاي اداري
قیمت پارتیشن اداری اصفهان
قیمت پارتیشن اداری ام دی اف
قیمت پارتیشن اداری دست دوم
قیمت پارتیشن اداری دو جداره
قیمت پارتیشن بندی اداری
قیمت پارتیشن های اداری
قیمت پارتیشن چوبی اداری
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به قیمت پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]