طراحی پارتیشن اداری خود را چگونه دوستانه خلق کنید؟

يکشنبه 19 شهريور 1396
15:47
eni

باید به این نکته توجه داشته باشیم که طراحی پارتیشن اگر اصولی و هنرمندانه باشد میتواند مخاطب شما را به مشتری تبدیل کند.


باید به این نکته توجه داشته باشیم که طراحی پارتیشن اگر اصولی و هنرمندانه باشد میتواند مخاطب شما را به مشتری تبدیل کند.

در ادامه برای شما مثالی میزنیم از طراحی داخلی یک آژانس تبلیغاتی معتبر در هندوستان

*پروژه طراحی پارتیشن اداری دفتر جدید آژانس تبلیغاتی یک شرکت ژاپنی به متراژ حدود 1000 متر همراه با بیش از 120 کارمند در سال 2015 که محدودیت فضایی داشت توسط شرکت معماری خلاق و هنرمند انجام شد و با تمام شرایطی که گفته شد چیدمان دکوراسیون فئق العاده زیبا همراه با یک فضای شاد و پر انرژی برای پرسنل و متناسب با نیازهای کارمندان طراحی شد.

نتیجه نهایی این طراحی هنرمندانه ، فضایی جوان ، پر نور و الهام بخش است و محیطی را فراهم می کند که مشتریان آن را "یک منطقه خلاق" می نامند.

بنابراین اگر طراحی پارتیشن اداری خلاقانه انجام شود رفتارها و تلاشهای افراد سازمان را نیز تحت تاثیر قرار میدهد و در نتیجه شرکت و یا سازمان روند رو به رشدی را شاهد خواهند بود.

از طرفی تاثیر پارتیشن بندی و رنگ بندی پارتیشن بر روحیات افرادی که وارد شرکت می شوند و مخاطب هستند تاثیردارد . اگر رنگ و فضای حاگم در شرکت که بالطبع نتیجه یک طراحی دکوراسیون است ، روحیه مخاطب را به گونه ای تغییر دهد که مخاطب از بودن در فضا لذت ببرد بنابراین قطعا با سپری کردن فضای بیشتری در آن محیط ، مخاطب به مشتری تبدیل خواهد شد و در نتیجه یک طراحی خوب ، یک مشتری بالفعل به مجموعه تحویل داده است .

برعکس این قضیه نیز ممکن است اتفاق بیفتد ، یعنی شاید کسی برای عقد قرارداد و مشتری شدن به شرکت مراجعه میکند و محیط کسل کننده و رنگ های خسته کننده باعث می شوند که شخص اعتماد خود را به پر انرژی بودن و پویا بودن محیط کاری شرکت یا مجموعه از دست بدهد و از ادامه همکاری صرفنظر کند.

درنهایت نتیجه ای که از این مثال ها میگیریم این است که طراحی دکوراسیون و پارتیشن بندی هرچه پویا تر ، خلاقانه تر و دوستانه تر باشد ، بازگشت مالی مفیدتری به شرکت و موسسه خواهد داشت و بالعکس هرچه خسته کننده تر و بدون هوش طراحی این کار انجام شود ، لطمه های غیر قابل جبرانی به شرکت خواهد زد .

پس فراموش نکنیم هزینه کردن برای یک طراحی هوشمندانه و یک پارتیشن بندی خلاقانه یک سرمایه گذاری عاقلانه است.


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دکوراسیون و پارتیشن اداری
رنگ پارتیشن اداری
زیباترین پارتیشن اداری
ساخت پارتیشن اداری
شرکت های پارتیشن بندی اداری
شرکت پارتیشن اداری
طراحی پارتیشن اداری
طرح پارتیشن اداری
طرحهای پارتیشن اداری
عکس پارتیشن اداری
عکسهای پارتیشن اداری
فروش پارتيشن اداري
فروش پارتیشن اداری
فروش پارتیشن اداری دست دوم
فریم پارتیشن اداری
قيمت پارتيشن هاي اداري
قیمت پارتیشن اداری اصفهان
قیمت پارتیشن اداری ام دی اف
قیمت پارتیشن اداری دست دوم
قیمت پارتیشن اداری دو جداره
قیمت پارتیشن بندی اداری
قیمت پارتیشن های اداری
قیمت پارتیشن چوبی اداری
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به قیمت پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]