دکوراسیون اداری و دفترکار

چهارشنبه 22 شهريور 1396
16:33
eni

در روند فعالیت طراحی دکوراسیون اداری موارد بسیاری میباشد که باید مد نظر قرار داد که در این قسمت به توضیح هر قسمت از یک ساختمان اداری پرداخته می شود.


در روند فعالیت طراحی دکوراسیون اداری موارد بسیاری میباشد که باید مد نظر قرار داد که در این قسمت به توضیح هر قسمت از یک ساختمان اداری پرداخته می شود.

در مراحل ساخت ساختمان اداری باید به موقعیت محلی که ساختمان قرار است در آنجا واقع شود توجه نمود. بهترین مکان جایی می باشد که بتوان در روز از نور خورشید استفاده نمود و در عین حال از تابش مستقیم و گرمای ان دوری کرد.

در سیستم اداری ساخت اتاق، آنهم به صورت ردیفی منظقی نبوده و تنها برای بخشهای انتهایی اداره که نور خورشید یک معضل است قابل قبول می باشد. طراحی اتاقهای سه ردیفه و منظم مخصوص ساختمانهای اداری و مرتفع است.

در ساختمانهایی که بدون راهرو ساخته می شوند. همه ی اتاقها در اطراف یک هسته ارتباطی شامل آسانسور ها – پلکان کانالهای تهویه و ... جمع می شوند. ولی در ساختمانهای دیگر بخشهای خدماتی در حاشیه قرار می گیرند.

ساختمانهای اداری بزرگ معمولاً بناهای چند طبقه با دیوارهای متحرک داخلی هستند. مراکز تاسیساتی مثل لوله کشی – پلکان – آسانسورها و غیره معمولاً در حداکثر مراحل تعیین شده از طرف مقررات ساختمان سازی قرار می گیرند. برای صرف حداکثر زمان و تداوم کار در محیط های اداری، می توان هسته های تاسیساتی را در جلوی ساختمان در یک طرف از داخل ساختمان، در گوشه های داخلی در انتهای یک گذر گاه ، پایین راهروها نزدیک منبع نور قرار دارند.

دکوراسیون اداری و دفترکار

یک ردیف ستون ساده مرکزی باعث ایجاد راهرو در یک سمت یا سمت دیگر می شود. ساخت یک ردیف دو تایی از ستون، دفاتری با ارتفاع یکسان را ایجاد می کنند. در چنین شرایطی راهروها برای داشتن دکوراسیون اداری متناسب باید مستقیماً توسط پنجره های مرتفع و یا از طریق درهای شیشه ای داخل دیوار روشن شوند. می توان راهروها را از طریق نور گیرهای سقفی در ساختمانهای پهلو دار و ساختمانهای کوتاه، ساختمانهای زاویه دار، ساختمانهای T شکل و U شکل به صورت مقرون به صرفه با روشنایی روز روشن کرد.

دکوراسیون اداری و دفترکار

تناسب لوازم اداری با دفاتر، تحت تاثیر عواملی چون قابلیت تطبیق ، تنظیم، دوام، سازگاری، فضای نگهداری، بهره وری، زیبایی و چگونگی سیم کشی می باشد.

فضای مورد نیاز برای کارمندان در حالت نشسته یا ایستاده ، مبنایی برای محاسبه ی حداقل فاصله بین میزها و میز تحریرها است (حداقل فاصله مطلوب 10 متر) صندلیها باید قابل تنظیم چرخدار و مبله و مجهز به پشتی تکیه دادن باشند. دفاتر بایگانی ، آرشیو و کارتهای اطلاعات مربوط به دانشگاهها و ... را می توان در کمدهای بدون پهلو که معمولاً از جنس استیل و در ابعاد استاندارد ساخته می شوند قرار داد.


[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دکوراسیون و پارتیشن اداری
رنگ پارتیشن اداری
زیباترین پارتیشن اداری
ساخت پارتیشن اداری
شرکت های پارتیشن بندی اداری
شرکت پارتیشن اداری
طراحی پارتیشن اداری
طرح پارتیشن اداری
طرحهای پارتیشن اداری
عکس پارتیشن اداری
عکسهای پارتیشن اداری
فروش پارتيشن اداري
فروش پارتیشن اداری
فروش پارتیشن اداری دست دوم
فریم پارتیشن اداری
قيمت پارتيشن هاي اداري
قیمت پارتیشن اداری اصفهان
قیمت پارتیشن اداری ام دی اف
قیمت پارتیشن اداری دست دوم
قیمت پارتیشن اداری دو جداره
قیمت پارتیشن بندی اداری
قیمت پارتیشن های اداری
قیمت پارتیشن چوبی اداری
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به قیمت پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]