مزیت استفاده از پارتیشن اداری
در محیط های کاری که دارای فضای باز میباشند جهت بهبود و همین طور افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن استفاده می شود که در فضای اداری معمولی، استفاده از پارتیشن اداری بر ارتباط کارمندان بسیار تاثیر گذار میباشد و از این سو می توان بهترین و بیشترین استفاده از فضای فعلی نمود.
در محیط های کاری که دارای فضای باز میباشند جهت بهبود و همین طور افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن استفاده می شود که در فضای اداری معمولی، استفاده از پارتیشن اداری بر ارتباط کارمندان بسیار تاثیر گذار میباشد و از این سو می توان بهترین و بیشترین استفاده از فضای فعلی نمود.
در انواع دسته بندی پارتیشن اداری به دیوارهای کوتاه با درهای غیر نرمال روبرو می شویم که تنها برای تقسیم بندی فضا استفاده دارد و امکان حفظ حریم شخصی وجود ندارد و در این مدل پارتیشن بندی توصیه می وشد پرونده ها اشخاص دیگر و اشیاء شخصی خود را برروی میز قرار ندهید.
برای تزئین پارتیشن اداری می توانید عکس های خانوادگی، لوازم مورد نیاز و حتی افتخاراتی را که دریافت کرده اید برروی روی میز کارتان قرار دهید. زیبایی و راحتی کارمندان در فضای کاری بسیا ر حائز اهمیت می باشد و با طراحی یک دکوراسیون اداری فوق العاده میزان بهره وری را می توانید افزایش دهید.
استفاده از پارتیشن اداری ممکن است برای بعضی کارمندان سوء تفاهم ایجاد نماید و با خیال اینکه همکارش صدایش را نمی شوند بلند تر و به حالت فریاد صحبت کند این روش برای زمانی که از پارتیشن دو جداره استفاده می کنید شاید کار ساز باشد اما در محیط اداری استفاده از تلفن بسیار معقول تر بنظر می رسد و حتی اگر از پارتیشن های نصفه هم استفاده شده باشد شما بدون نیاز به فریاد و یا تلفن هم به آرامی می توانید با یکدیگر صحبت نمایید.
از مزیت ها ودلایل دیگر استفاده از پارتیشن اداری می توان به جلوگیری از تجمع در سالن اشاره کرد و همکاران می توان در ناحیه پارتیشن بندی شده به صحبت با یکدیگر بپردازند.
در چیدمان فضای پارتیشن بندی شده توصیه می شود برای جلوگیری از تمرکز افراد بروی وظایف شما قسمت جلوی میز روبروی درب پارتیشن اداری نباشد.
مزیت استفاده از پارتیشن اداری
برای کاهش میزان سمعی و بصری بودن اطاقکی که با پارتیشن اداری بوجود آ»ده باید میزان لت های پارتیشن را افزایش دهید و شما با این روش از میزان مزاحمت هایی که در فضای باز وجود دارد خلاص میشوید. در انتخاب پارتیشن اداری برای گر فتن بهترین نتیجه باید اندازه و نوع پارتیشن و همین طور نحوه قرار گیری پارتیشن را با دقت انتخاب نمود چرا که رعایت تمامی این موارد برروی محیط کاری تاثیر مستقیم دارد.
برای انتخاب بهترین نوع پارتیشن باید در ابتدا هدف از انجام این کار را مشخص نمایید مخصوصا اگر شرکت کوچکی دارید و به دنبال فضایی با محیط ساکت تر هستید. استفاده از پارتیشن اداری برای کارمندان فضای خصوصی را بوجود می آورد که همین فضا میزان مزاحمت ها را کاهش داده و در نتیجه آن محیطی ساکت تر را به همراه خواهد داشت و نتیجه آن افزایش اعتماد به نفس کارمند برای انجام کار و همین طور افزایش میزان بهره وری آنها می باشد. پارتیشن اداری برای کارمندان مالی شرکت بسیار عالی می باشد و میزان دسترسی دیگران به اطلاعات مالی را کاهش می دهد.
استفاده از پارتیشن در رنگ های مختلف در فضا سازی و ایجاد تنوع کاری بسیار موثر میباشد و برای افزایش زیبایی می توانید با مبلمان کاری خود هماهنگ نمایید و بر میزان جلوه فضای کاری تاثیر مثبت داشته باشد. پارتیشن های اداری را می توان از تولید کننده ها به صورت عمده و با قیمت مناسب تری درطرح ها و رنگ های گوناگون تهیه کرد. بدینوسیله می توان مطمئن بود که با دیگر لوازم دفترهمخوانی داشته و به آن فضایی معمارانه و زیبا می بخشد. با داشتن جا برای پوشه ها، سیم ها، کلیدها و دیگر لوازم موردنیاز درارتباطات روزمره، آنها نقش یک دفترخصوصی را ایفا می کنند و امکان برقراری تعامل فردی را نیز فراهم می سازند. اگرشرکتی پی ببرد که پارتیشن ها با نیازشرکت تناسبی ندارد، می توانند تغییراتی را در پارتیشن اداری انجام دهد و با قیمت مناسب فضای موردنظرخود را طراحی کنند. پارتیشن ها میتوانند ظاهری حرفه ای داشته باشد به علاوه با رنگ بندی دفترهمخوانی داشته و محیط گرمی را برای کارمندان فراهم آورد.
[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]