نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری

سه شنبه 11 مهر 1396
15:59
eni

افراد شاغل به طور متوسط حدود 8 ساعت از وقت خود را روزانه در محل کار سپری می کنند. از این رو طراحی و دکوراسیون محیط کاری می تواند اثر مثبت یا منفی بر روحیه و انگیزه کارکنان داشته باشد. با توجه به این امر باید گفت که انتخاب نوع مبلمان اداری که برای محیط شرکت استفاده می شود می تواند بهره وری کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد. شرکت آذران فضا نما به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید مبلمان اداری به این موضوع توجه داشته و محصولات متنوعی منطبق با معیارهای جهانی تولید کرده است.

افراد شاغل به طور متوسط حدود 8 ساعت از وقت خود را روزانه در محل کار سپری می کنند. از این رو طراحی و دکوراسیون محیط کاری می تواند اثر مثبت یا منفی بر روحیه و انگیزه کارکنان داشته باشد. با توجه به این امر باید گفت که انتخاب نوع مبلمان اداری که برای محیط شرکت استفاده می شود می تواند بهره وری کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد. شرکت آذران فضا نما به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید مبلمان اداری به این موضوع توجه داشته و محصولات متنوعی منطبق با معیارهای جهانی تولید کرده است.
توجه به نوع کاربری مبلمان:
در انتخاب میز اداری باید علاوه بر توجه به نوع استفاده شاغلین از آنها، به سطح و موقعیت شغلی آنان نیز توجه شود. همچنین ابعاد و طراحی یک میز اداری مناسب باید به نحوی باشد که فضای کافی برای استفاده شخص فراهم کند. همینطور بهتر است فضاهایی همچون قفسه و کشو برای نگهداری وسایل کارکنان وجود داشته باشد تا از آشفتگی و بی نظمی میز کار جلوگیری کند. در این زمینه نیز شرکت آفن که از زیرمجموعه های شرکت آذران فضانما می باشد، تلاش کرده است تا با ایجاد تنوع در طراحی مبلمان اداری، طیف وسیعی از مدل ها را در اختیار طراحان دکوراسیون شرکت ها و مدیران ارشد قرار دهد.
ارگونومی و کیفیت
به دلیل طولانی بودن زمانی که کارکنان در محیط کاری سپری می کنند، باید مبلمانی انتخاب شود که اصول طراحی ارگونومیک در آنها رعایت شده باشد. انتخاب صحیح و دقیق مبلمان اداری علاوه بر ایجاد جذابیت در محیط می تواند در حفظ سلامت جسمی کارکنان نیز تاثیر بگذارد. از آنجا که مبلمان اداری مدت زمان زیادی در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند، در خرید مبلمان اداری نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.
انتقال هویت
دکوراسیون و نوع مبلمان محیط اداری می تواند بیانگر هویت شرکت باشد بنابراین در انتخاب دکوراسیون باید ماهیت شرکت و نوع فعالیت اصلی شرکت را مدنظر قرار داد. امروزه مبلمان اداری در طرح و سبک های مختلف عرضه می شوند که مدیران می توانند بر اساس هویتی که میخواهند در ذهن کارکنان ایجاد کنند از میان سبک های سنتی و مدرن، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این نباید حضور مشتریان و مخاطبان شرکت را نادیده گرفت و در صورت مراجعه حضوری مشتری باید مبلمان شرکت با توجه به این موضوع طراحی شوند تا در عین ارائه خدمات مناسب به مشتریان، دید مثبتی در مخاطب ایجاد کنند.
توجه به فضای موجود
یکی از نکات کلیدی در انتخاب مبلمان، توجه به ابعاد فضا و نحوه چیدمان مبلمان در این فضا است. در زمان انتخاب مبلمان اداری باید میزان فضایی که برای اینکار اختصاص داده شده است و میزان فضایی که این مبلمان اشغال می کند به طور همزمان در نظر گرفته شوند. میز و صندلی در دفتر کار باید به نحوی چیده شوند که حرکت کارکنان در محیط به راحتی انجام شود.
همخوانی دکوراسیون
رنگ و طرح مبلمان شرکت باید هماهنگ با دیگر اجزای دکوراسیون دفتر انتخاب شود. از آنجایی که ممکن است تولید کننده های مختلف کد رنگی مشابه ای را برای رنگ های غیر یکسان استفاده کنند، بهتر است برای اطمینان از رنگ مبلمان مورد نظر، نمونه مدل از نزدیک دیده و سپس خریداری شود.
شرکت آذران فضانما به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید مبلمان اداری، محصولات متنوع و با کیفیتی را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. از جمله محصولات این شرکت در این زمینه می توان به انواع میزهای اداری، میز کارشناسی، میز کنفرانس، میز مدیریت و میز گروهی اشاره کرد. میزهای اداری آذران فضانما با ابعاد و طراحی استاندارد و طرح و رنگ های متنوع، امکان ایجاد محیط کاری پویا و زیبا را برای کارفرمایان فراهم کرده است.
انتخاب مبلمان اداری-آفن

[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دکوراسیون و پارتیشن اداری
رنگ پارتیشن اداری
زیباترین پارتیشن اداری
ساخت پارتیشن اداری
شرکت های پارتیشن بندی اداری
شرکت پارتیشن اداری
طراحی پارتیشن اداری
طرح پارتیشن اداری
طرحهای پارتیشن اداری
عکس پارتیشن اداری
عکسهای پارتیشن اداری
فروش پارتيشن اداري
فروش پارتیشن اداری
فروش پارتیشن اداری دست دوم
فریم پارتیشن اداری
قيمت پارتيشن هاي اداري
قیمت پارتیشن اداری اصفهان
قیمت پارتیشن اداری ام دی اف
قیمت پارتیشن اداری دست دوم
قیمت پارتیشن اداری دو جداره
قیمت پارتیشن بندی اداری
قیمت پارتیشن های اداری
قیمت پارتیشن چوبی اداری
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به قیمت پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]