مشخصات کمدهای بایگانی ریلی

چهارشنبه 29 شهريور 1396
19:53
eni

فایل بایگانی ریلی (Rail archive) برای بایگانی انواع فایل بایگانی و پوشه اداری و باکس ها بکار می رود از دیگر موارد استفاده از فایل بایگانی ریلی استفاده برای نگهداری کتاب و کتابخانه می باشد این فایل ها لوازم و فایل های بایگانیرا از عوامل مضر طبیعی همچون حشرات و غبارها حفظ می کند


فایل بایگانی ریلی (Rail archive) برای بایگانی انواع فایل بایگانی و پوشه اداری و باکس ها بکار می رود از دیگر موارد استفاده از فایل بایگانی ریلی استفاده برای نگهداری کتاب و کتابخانه می باشد این فایل ها لوازم و فایل های بایگانیرا از عوامل مضر طبیعی همچون حشرات و غبارها حفظ می کند

اگر شما در محیط کار خود پرونده،کاغذوزونکنهای بسیاری دارید و در پیدا کردن جا برای آنها دچار مشکل هستید چند راه پیشروی شما قرار دارد،دسته بندی کنید اما گاهی اوقات شما چاره ای ندارید جز اینکه این کاغذها و پرونده ها را درکمدهای مخصوص بایگانیذخیره کنید.

نگهداری از اسناد و اوراق کار بسیار سختی است چنانچه اگر بخواهیم خیلی سریع به هر کدام از این اسناد و اوراق دسترسی پیدا کنیم باید آنها رادرستواصولیبایگانی کنیم.

فایل ریلی

کمد متحرک ریلی مکانیکییکی از تجهیزات پرکاربرد و معمول در قفسه بندی کردن وبایگانیاسناد و مدارک شرکت ها و سازمان هاست که نسبت به روش های قدیمی بایگانی با قفسه بندی ثابت مزایای زیادی دارد. راهروهای ثابت کمد های ریلی مکانیکی فضای بسیار کمتری را نسبت به قفسه بندی های ثابت اشغال می کنند؛ از این جهت ظرفیت نگهداری آنها نیز بیشتر از قفسه بندی ثابت می باشد، که البته این ظرفیت بر اساس محیط و نحوه چیدمان آن تا بیش از هشتاد درصد خواهد رسید.

با توجه به اینکهکمد های ریلی مکانیکیبا نیروی انسانی حرکت می کنند، در قفسه های ریلی مکانیکی از گیربکس استفاده شده است که با ضریب تبدبل بالا به سهولت امکان حرکت بلوک های (کمدهای)بایگانی را میسر می سازد و باعث افزایش بهره وری نیروی انسانی می شود. علاوه بر این امکان تولید این بلوک ها (کمدها) درهر طول و ارتفاعی نیز ممکن میباشد.

سیستم های بایگانی ریلی جهان بایگان بگونه ای طراحی و ساخته میشود که انطباق کامل با محل آرشیو هر سازمان و اداره ای را دارد. لذا مهم نیست که سازمان شما چه شکل و انداره ای دارد. این سیستم میتواند کاملا منطبق با نیازهای شمل طراحی، ساخته و نصب گردد. شرکت جهان بایگان به شما اطمینان میدهد هر آنچه را که از یک آرشیو مدرن انتظار دارید برآورده نماید و سازمان شما را همگام با پیشرفته ترین و مدرترین تجهیزات بایگانی مجهز و به روز نماید.

مشخصات کمدهای بایگانی ریلی

سیستم گردش هوا :

طبقات استاندارد بایگانی مجهز به سیستم گردش هوا می باشد که این امر طول عمر اسناد را افزایش می دهد.

بدنه :

بدنه و تمامی قطعات این قفسه ریلی طوری طراحی شده است که توسط پیچ و مهره به هم متصل شده وقابلیت افزایش طول، عرض و ارتفاع را به قفسه ها می دهد و همچنین قابلیت مونتاژ دمونتاژ را دارد..

شاسی :

این بخش کل بار اعمالی از اسناد و قفسه ریلی را به چرخ ها انتقال داده و استحکام کافی برای نگهداری ستون های قفسه بایگانی را ایجاد می کند.

قفسه بایگانی ریلی الکترونیکی

طراحی محصول طوریست که به قفسه ریلی بعد از قرار گیری بر روی ریل ها توسط یک پنل الکترونیکی تنها با فشردن یک دکمه با حرکتی نرم تحت کنترل کاربر قرار می گیرد.این قفسه بایگانی علاوه بر این قابلیت کنترل دستی، کامپیوتری و کنترل از راه دور را برای کاربر ایجاد می کند.

حرکت اتوماتیک توسط رایانه :

جاگذاری اسناد در این قفسه ریلی به گونه ای تعریف شده است که می توان با وارد نمودن شماره پرونده براساس کد تعریف شده محل دقیق سکانس مورد نظر را یافته و تصویر آن با انیمیشن بر روی صفحه مانیتور نمایش دهد. این امر موجب افزایش ۲ الی ۳ برابری سرعت دسترسی به اسناد می گردد.

حرکت توسط ریموت کنترل :

برای بهره وری بیشتر از قفسه بایگانی ریلی از ریموت کنترل استفاده می شود که فرد به راحتی می تواند از راه دور و با وارد نمودن شماره پرونده فایل حاوی زونکن مورد نظر را باز نمود.

حرکت الکترونیکی توسط پنل :

در یک روش با استفاده از پنل تعبیه شده در روی فایل ها به راحتی و با فشار دکمه فایل مورد نظر می توان تمامی قفسه های ریلی را به حرکت درآورده و راهروی مورد نظر را باز نمود این امر به صورت الکترونیکی انجام شده و قفسه بایگانی ریلی اتوماتیک همه با هم به حرکت در می آیند.

حرکت توسط فرمان :

در صورت نیاز و نبود برق میتوان از فرمان نیز برای جابجایی بلوکها بر روی ریل استفاده کرد.


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دکوراسیون و پارتیشن اداری
رنگ پارتیشن اداری
زیباترین پارتیشن اداری
ساخت پارتیشن اداری
شرکت های پارتیشن بندی اداری
شرکت پارتیشن اداری
طراحی پارتیشن اداری
طرح پارتیشن اداری
طرحهای پارتیشن اداری
عکس پارتیشن اداری
عکسهای پارتیشن اداری
فروش پارتيشن اداري
فروش پارتیشن اداری
فروش پارتیشن اداری دست دوم
فریم پارتیشن اداری
قيمت پارتيشن هاي اداري
قیمت پارتیشن اداری اصفهان
قیمت پارتیشن اداری ام دی اف
قیمت پارتیشن اداری دست دوم
قیمت پارتیشن اداری دو جداره
قیمت پارتیشن بندی اداری
قیمت پارتیشن های اداری
قیمت پارتیشن چوبی اداری
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به قیمت پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]